Xerrades per a pares: Conviure amb les Xarxes Socials

Xerrades per a mares i pares
Taller: Conviure amb les xarxes socials

18 de maig de 2017 a les 17.30h

Les xarxes socials són unes eines fantàstiques per comunicar-se, informar-se i divertir-se, però s’ha de conèixer com funcionen de forma bàsica en aspectes de seguretat per poder orientar els més joves cap a un ús responsable i segur.

Com a pares hem d’entendre i conèixer mínimament com funcionen i que fan per tal de tenir cura dels nostres fills i saber amb qui és relacionen. Per tal de conèixer con funcionen i com utilitzar-les. L’AMPA Escolàpies Sant Martí organitza el proper 18 de maig de 2017 a de 17.30 a 19.30h un taller pràctic del que és i que fa Facebook, YouTube, WhatsApp, Snapchat, Instagram, etc.

Llegir més

Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats Paraescolars, AMPA, General, Xerrades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.