Teatre a l’escola per SANT JORDI 2016

teatre2016Teatre a l’escola

El divendres 22 d’abril, celebrant la festivitat de Sant Jordi, a l’escola es representarà una obra teatral.

TAXI! d’en Ray Cooney.

En John Simth és un home com qualsevol altre… O potser no? Taxista de professió, viu a Londres i està feliçment casat… amb dues dones diferents! I, per tant, té dues cases diferents i porta dues vides paral·leles. Doble casa, doble vida… I només un John Smith. Quan de temps podrà sostenir aquest joc de malabars sense ser descobert? Una comèdia vodevilesca, en un sol acte, que es va representar durant dotze anys seguits al West End de Londres per passar després a Broadway, fins arribar a més de 500 produccions a tot el món, i que TEATRAC ens serveix amb una esbojarrada posada en escena. Una comèdia que us farà passar una molt bona estona.

Obra: Taxi!

Dia i hora: divendres 22 d’abril a les 20:30 h