Xerrada per a pares: Visió, desenvolupament i aprenentatge

Visió, desenvolupament i aprenentatge

Dijous 09-03-2017 a les 17.30h sala d’actes de l’escola

Ponent: Marcel Bartumeus
Centre d’Optometria Revip

L’Optometria és la ciència encarregada d’estudiar i millorar les capacitats i habilitats visuals. En base al diagnòstic obtingut, apliquem diferents tècniques terapèutiques per tal de treure el màxim rendiment al sistema, deixant-lo en condicions òptimes per al seu funcionament. Des de la prevenció, amb tot un seguit de normes d’Higiene Visual , passant per la detecció i fins arribar el tractament, apliquem programes de teràpia personalitzats i guiats per professionals especialitzats en aquesta disciplina.

El 80% de les activitats que els alumnes realitzen a l’aula requereix la participació del sistema visual: llegir, escriure, mirar la pissarra… En aquest sentit, es fa imprescindible un sistema visual eficaç que permeti una visió nítida i confortable a qualsevol distància i durant llargs períodes de temps.

Analitzarem el conjunt d’habilitats visuals i com la seva alteració pot repercutir en els processos de desenvolupament i aprenentatge escolar. Coneixerem com la optometria i la teràpia visual poden esdevenir eines per al tractament eficaç de les alteracions de la visió, tot ajudant els alumnes amb dificultats d’aprenentatge.

NOVETAT: AMB SERVEI DE GUARDERIA

Durant la xerrada, i reservat per els pares, mares, tutors i professors que asisteixin, l’AMPA amb l’ajut de l’escola Escolàpies Sant Martí organitzarà un servei de guarderia per a que els mes petits puguin gaudir d’una estona d’esbarjo mentre dura la xerrada

Visió, desenvolupament i aprenentatge.
Insistim en confirmar la asisténcia a la xerrada enviant un email a info@ampaescolapiessantmarti.com i dir-nos quants nens es quedaran amb els responsables del servei de guarderia.

Durada de la xerrada: una mica més d’una hora