Arribada de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient a l’escola el proper dijous 04/01/2018 a les 18.00h

Estimades associades/ts,

Arribada de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient a l’escola
El proper dijous 04 de gener de 2018 a partir de les 18.00 hores. podeu lliurar la carta a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient.  Aquesta festa organitzada per l’AMPA i l’Escola esta oberta a tots els nens. Siguin d’aquesta escola o d’altres. Endavant, hi sou tots convidats.
Melcior, Gaspar i Baltasar recolliran les cartes de tots els nens i nenes; hi sou tots convidats, tany si sou de l’escola com si veniu d’un altre lloc, podeu venir a lliurar la carta als reis. Tots aquells que ho desitgeu podreu lliurar les vostres cartes plenes de somnis i il·lusions, i si heu estat bons minyons segur que els Reis us portaran molts regals.

Recordeu:
El proper dijous 04/01/2018 a les sis de la tarda. Entrada Pel carrer Joan de Peguera (porta gran de ferro)

Salutacions.

Aquesta entrada ha esta publicada en AMPA, General, nadal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.