Assemblea 2014-2015 Resum

Acropped-noulogo300x110.jpgssemblea AMPA Escolàpies Sant Martí 2014 – 2015

El 26 de Novembre a les 20h va tenir lloc l’assemblea de l’AMPA Escolàpies Sant Martí 2014 – 2015 a la sala d’actes de l’escola. A les 19.30h en primera convocatòria i a les 20h en segona convocatòria, amb l’assistència de 25 persones. Lluis Rotger, el president de l’AMPA de l’escola inicia l’assemblea.
La Nuria Valcarcel fa la lectura de l’assemblea de l’any passat i realitzem la votació i aprovació per unanimitat.

Els membres de l’AMPA expliquen les diferents activitats organitzades el curs passat:

• Festa de Nadal:
Organitzem un pessebre vivent amb la col•laboració de nens de cada curs. Mares i pares voluntaris ens ajuden a muntar el pessebre i a vestir els nens que participen al pessebre.
Preparem el Caga tió. Els nens de tots els cursos fins 6è fan cagar el tió. Cada nen rep una bossa de xuxes.

• Festa de Reis:
Es fa una escenificació d’un conte abans de l’arribada de Ses Majestats en cotxe. Aquest any no es va contracta servei fotogràfic. La fotògrafa de l’AMPA fa fotos que es pengen a la nostra web (es mantenen per un any).

• Festa de la Primavera:
El centre d’interès creat ha sigut el Bosc encantat. Aquesta festa sempre es planteja des d’un punt de vista lúdic i participatiu, on és molt important la col•laboració tant de pares, d’alumnes com del professorat per dur a terme les activitats i compartir una estona tots junts.

• Escolapiades:
La jornada de partits de minibàsquet ha tingut lloc a Olesa de Montserrat. Molt ben organitzada, per cert.

• Festa de Graduació:
Aquesta festa s’organitza per als nens que es graduen. La festa comença amb una cerimònia i després s’organitza un sopar amenitzat per una orquestra. En aquesta ocasió no es contracta servei fotogràfic. És una festa molt entranyable que deixa un molt bon record.

• Xerrades formatives a les famílies:
Aquest curs vam programat dues xerrades:

o Les teves mans poden salvar vides. Primers auxilis.
o Internet a les aules.

• Casal d’estiu.

• Intercanvi de llibres:
Aquest any no ha tingut gaire èxit, degut en part al canvi de llei que implicava un canvi de llibres per part de les editorials.

• Infoampa:
A partir de l’any passat, va deixar de ser l’única via de comunicació amb les famílies, continuarem entregant-la dos l’any més. A la nostra web trobareu tota la informació i ens comunicarem via mail.

Tresoreria
El tresorer ens presenta l’estat de comptes de l’any passat, el pressupost aprovat, s’aproven els comptes anuals i es presenta el pressupost per aquest curs 2014-2015, el qual s’aprova per unanimitat.
Es comunica un canvi d’entitat bancària pel compte de l’AMPA. Ara ho tenim tot al BBVA del carrer Rogent, d’aquesta manera es més fàcil tota la gestió i si calgués acostar-s’hi. esta al costa del col•legi.
Es proposa un increment en la quota de l’AMPA de 2€/anuals per família. I s’aprova per unanimitat: Ara la quota serà de 28€/any per grup familiar.
Recordem que hi ha tarifa socis i tarifa no socis a les activitats extraescolars, al casal d’estiu i es proposen altres conceptes on aplicar el descompte a les famílies integrants de l’AMPA.

Proposta programa curs 2014-2015

El president presenta la proposta per aquest curs:

• Festa del Nadal
• Els Reis a l’Escola
• Festa de la Primavera
• Festa de Graduació
• Casal d’estiu
• Xerrades formatives pels pares
• Sortides culturals
• Intercanvi de llibres
• Noves activitats:
o Batuka (dimecres, de 17.30h a 19h)
o “My first LEGO”. Activitat experimental amb nens de 4rt i 5è en robòtica amb LEGO.

Renovació de càrrecs de la Junta

Presenten baixa dues famílies i presenten candidatura dues famílies.

Volem agrair l’assistència i la participació a totes les famílies que ens han acompanyat en aquesta assemblea. Per nosaltres és molt important l’aportació d’idees que compartiu amb nosaltres i la vostra col•laboració perquè l’AMPA som tots.

Aquesta entrada ha esta publicada en AMPA, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.