14/11/2022 a les 18.00h Assemblea AMPA Escolàpies Sant Martí, presencial

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

El proper 14/11/2022 a les 18h

Ens plau convocar-vos a l’ ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA dels socis de l’AMPA Escolàpies Sant Martí. Està convocada pel dilluns dia 14 de novembre de 2022, a les 18 hores. Aquest any l’assemblea serà presencial, i també es transmetrà per via telemàtica.

Ordre del dia:

1.  Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.
  2. Presentació de la memòria del curs passat.
  3. Presentació de l’estat de comptes.
  4. Proposta de programa curs 2022 – 2023.
  5. Elecció de membres de la Junta.
  6. Precs, preguntes i suggeriments.

Procés de renovació de la JUNTA de l’AMPA del centre Escolàpies Sant Martí.

Si tens interès en participar activament en la direcció de les activitats i grups de treball de l’AMPA, inscriu-te a la Junta. Aquí tens la butlleta per fer-ho: candidatura

Què implica formar part de la Junta de l’AMPA? reunions ordinàries un cop al mes, participar activament en la gestió de grups de treball i realitzar les tasques necessàries per preparar les activitats.

Podeu consultar l’acta de l’Assemblea General Ordinària 2022-2023

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.