Interescolàpies Escolapiades 2017 Escolàpies Sant Martí Barcelona

Escolapiades 2017 Escolapies Sant Marti barcelona

Escolapiades 2017 Escolapies Sant Marti Barcelona

Interescolapies 2017. Dissabte 20 de maig de 2017 a les Escolàpies Sant Martí

El proper 20 de maig de 2017 celebrarem la 33 Edició de la Trobada de bàsquet Interescolàpies. A prop de 450 nens i nenes amb els seus pares i tutors que els acompanyaran gaudiran del bàsquet i la convivència al durant el dia. A partir de les nou del matí i fins la tarda gaudirem de nombrosos partits de basquet a les tres pistes de l’Escola Escolàpies Sant Martí.

Hi haurà servei de Bar a partir de les nou del matí.

També recordar-vos que procureu venir amb els autocars habilitat a les escoles o transport públic. Si voleu venir amb el vostre cotxe particular penseu que estem ubicats al barri del Camp de l’Arpa del Clot de Barcelona  on no és fàcil aparcar.

Escolàpies Sant Martí a Google Maps amb la ubicació dels transports públics

Per a qui vingui de fora:
-Tren:  Parada Renfe El Clot – Aragó Linies R1 i R2. A 8 minuts de l’escola pujant peel carrer Rogent
-Metro: Línia 5 blava parada Camp de l’Arpa ID de parada: 525 A 3 minuts de l’escola
-Parquings de pagament: Veure mapa Google aqui

Nota per a mares, pares i tutors d’Escolàpies Sant Martí.

Ens cal un cop de mà a les escolapiades amb el bar, fent bocates, ajudar amb els gelats, servir a la barra, servei de cafeteria etc. Si us plau. si podeu ajudar-nos us podeu apuntar aqui. Poseu el vostre nom i teléfon a les franges que podeu ajudar-nos i ens posarem en contacte amb vosaltres per coordinar-nos tots plegats.

Per planificar els horaris utilitzem DOODLE.  Apuntat-t aqui al Doodle de lar de les Escolapiades 2017

Ho hem repartit en tandes de una hora i mitja, si podeu, us ho agrairà enormement l’Escola i l’AMPA.

RECULL FOTOGRÀFIC Escolapiades 2017

Escolapiades 2017 Festa del Bàsquet Escolàpies

Aquesta entrada s'ha publicat dins de AMPA, Esports i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.